____________________________________________________________________________________________



.

Tema 13 - Gradul II

XIII. Evaluarea scolara: definire, etape, functii, forme, strategii si metode (traditionale si complementare). Elaborarea probei de evaluare. Interactiunea predare-invatare-evaluare: semnificatii si interpretari actuale. Aplicaţii.

Vezi


XIII. Evaluarea scolara: definire, etape, functii, forme, strategii si metode (traditionale si complementare). Elaborarea probei de evaluare. Factori perturbatori/erori de evaluare scolara. Aplicaţii.
1.Evaluarea scolara: definire, etape, functii, forme, strategii si metode (traditionale si complementare).
2.Elaborarea probei de evaluare
3.Factori perturbatori/erori de evaluare scolara


"Procesul de invatamant ca interactiune intre predare, invatare si evaluare."


X. EVALUAREA IN PROCESUL DE INVATAMANT SI EDUCATIE
1. Conceptul de evaluare. Masurare-apreciere-decizie. Integrarea evaluarii in procesul de invatamant.
2. Functiile evaluarii.
3. Forme/tipuri de evaluare a rezultatelor si progreselor scolare.
4. Metode si tehnici de evaluare a rezultatelor scolare. Modalitati de perfectionare (testul docimologic, portofoliu, proiectul s.a).
5. Metodologia proiectarii elaborarii, aplicarii si interpretarii probelor de evaluare.
6. Factori perturbatori si erori in evaluarea didactica - modalitati de corectare.
7. Formarea capacitatii de autoevaluaare la elevi.
8. Perfectionarea sistemului de evaluare si examinare in perspectiva reformei invatamantului romanesc.

3 comentarii:

  1. Va multumesc foarte mult pentru subiectele noi. M-a ajutat blogul Dumneavoastra enorm, sper sa am bafta peste o saptamina la Bucuresti.
    Zsuzsa din Sf. Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  2. De foarte mare ajutor!Multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere.:)
    Spor la invatat si mult succes la examene!

    RăspundețiȘtergere